wtorek, 26 marca 2013

Bylee do środy ;D

Siemaano ;D
Dziejszy dzień był masakryczny -.- Mieliśmy 3 kartkówki i sprawdzian.. Nawet nie poszło mi tak źle. Przez cały dzień byłam jakaś "rozkojarzona", tak przynajmniej twierdzili moi znajomi. W sumie to mieli rację, bo cały czas myślałam o chłopaku, który mi się podoba. Widziałam go dzisiaj jak szedł na siłownie *.*
Potem przez resztę dnia nic mi się nie chciało, dlatego przed chwilą skończyłam odrabiać lekcje ; / Ale co tam, jutro ostatni dzień. Jakoś go przetrwamy ;) Piszcie w komentarzach ile macie jutro lekcji. 
Paa i dobranoc <33 
- Dominika ;*





POLSKA ? O_o

Czeeeeeeść <3
I co mówicie? Polska wygra? Na razie mamy 4:0 :D ciekawe.. Szczerze mówiąc, siara by byla gdyby przegrali xD Ale coz. To nasi wiec, trzeba ich wspierac ;33 a Wy co myslicie?;> Weronika ;*