Witajcie kochani ;*
Dzisiejszy post będzie o miłości.
Zaczynając od początku, słowo miłość kojarzy nam się z dwojga zakochanymi w sobie osobami i ze szczęściem.
W życiu bywają jednak różne sytuacje, dlatego nie zawsze jest tak pięknie i kolorowo.
Jest miłość odwzajemniona tzn. że ludzie są w sobie zakochani. Nie widzą świata poza sobą, kochają się, wspierają i mogą zawsze na sobie polegać. I to jest piękne <3
Bywają też miłości nieodwzajemnione, czyli zakochujemy się w drugiej osobie, ale ona w nas nie. Bywa czasem tak, że ta druga osoba nas nie zna. I wtedy to najbardziej boli, że masz świadomość, iż ta osoba może robić wszytko, może być z każdym, a ty nie możesz jej tego zabronić, bo się nie znacie.Świadomość tego, że ta osoba może być z kimś innym doprowadza Cię do szału, ale przecież Ty nie możesz nic zrobić. Taka miłość bardzo boli, wiem to z własnego doświadczenia..
Ostatnim "przypadkiem" to miłość zraniona. Jesteś w szczęśliwym związku, wszystko układa się jak z bajki, jest po prostu cudownie. Ale przychodzi dzień, w którym wszystko zaczyna się psuć. Z czasem coraz to bardziej oddalasz się od ukochanej osoby, aż w końcu się rozstajecie. To jest bardzo trudne, żeby się z tym pogodzić. Skoro ta osoba wiedziała o Tobie tyle rzeczy, łączyło was coś pięknego, mieliście wiele wspaniałych wspomnień i nagle koniec. Definitywny koniec. Bardzo współczuję osobą, które czegoś takiego doświadczyły..
Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę ten post was zaciekawił. Pamiętajcie, że zawsze możecie do nas napisać na e-mail: realistyczna.pl@gmial.com i postaramy się wam pomóc.
W komentarzach piszcie o czym chcielibyście kolejne posty.
Na dole również napiszcie, jak wy doświadczyliście pierwszej miłości. Czy są to dobre czy może złe wspomnienia. Wszystkie komentarze chętnie przeczytamy i do usłyszenia :)
-Dominika ;*
Poznajecie tę cudowną parę? Wiecie z jakiego są filmu? ;)
sobota, 21 września 2013
środa, 18 września 2013
Piercing vs tatuaże?
Witajcie ;)
Tak jak możecie zauważyć dzisiejszy post będzie o piercingu i o tatuażach.
Na początku chcę podkreślić, że bardzo podobają mi się wszelkie tatuaże i kolczyki ;)
Pragnę mieć tatuaż na nadgarstku z napisem " Hope"- czyli nadzieja.
I jeszcze bym chciała mieć tatuaż na karku z napisem " Never give up" - nigdy się nie poddawaj .
Jeśli chodzi o kolczyki to planuje sobie zrobić smileya, ale to dopiero po ukończeniu gimnazjum ;)
A wam podoba się piercing lub podobają wam się tatuaże? Jeśli tak to w komentarzach piszcie jakie.
Mam nadzieję, że post się wam podoba, do usłyszenia - Dominika ;*
Macie tutaj kilka zdjęć
Tak jak możecie zauważyć dzisiejszy post będzie o piercingu i o tatuażach.
Na początku chcę podkreślić, że bardzo podobają mi się wszelkie tatuaże i kolczyki ;)
Pragnę mieć tatuaż na nadgarstku z napisem " Hope"- czyli nadzieja.
I jeszcze bym chciała mieć tatuaż na karku z napisem " Never give up" - nigdy się nie poddawaj .
Jeśli chodzi o kolczyki to planuje sobie zrobić smileya, ale to dopiero po ukończeniu gimnazjum ;)
A wam podoba się piercing lub podobają wam się tatuaże? Jeśli tak to w komentarzach piszcie jakie.
Mam nadzieję, że post się wam podoba, do usłyszenia - Dominika ;*
Macie tutaj kilka zdjęć
wtorek, 17 września 2013
POZYTYWNE MYŚLENIE!
Siemka Kochani :)
Dzisiaj chciałabym wyrazić swoje refleksje na temat pozytywnego myślenie :)
Otóż, niektóre źródła mówią, że dzięki temu myśleniu można osiągać cuda... Wydaje mi się, że jest w tym coś prawdy. Poprzez złe myślenie przyciągamy zło do siebie ;c. Jest taka sytuacja, że np. mamy ważny sprawdzian z matmy, 5 minut przed i strasznie się denerwujesz, trzęsiesz się i pocisz... Przychodzi do rozwiązywania zadań i masz straszną pustkę w głowie! Może następnym razem spróbuj do tego podejść na luzie? Wmawiając sobie, że dam rade, napisze to na tyle na ile mnie stać, a jeżeli coś by nie poszło - zawsze mogę poprawić! Mniej stresu, Kochani :)
A Wy, co sądzicie o pozytywnym myśleniu?;) podzielcie się swoją wiedzą na ten temat w komentarzu!
Pozdrawiam i dziękuję - Weronika :)
poniedziałek, 16 września 2013
Witaj szkoło?
Siemka kochani ;*
A wy macie jakieś postanowienia związane z bieżącym rokiem szkolnym? Jeśli tak, piszcie na dole w komentarzach ;)
Tak, dziś będzie post o szkole.. Nie wiedziałam jaki temat poruszyć, więc stwierdziłam że będzie to "szkoła".
Na samym początku pragnę podkreślić, że już mi się nie chcę do niej chodzić ;c
Te wszystkie kartkówki, prace domowe mnie przytłaczają..
Obiecałam sobie, że od początku września biorę się za siebie, czyli będę uczyc się systematycznie i będę ćwiczyć. Trzymałam się tego tydzień, później mi się to znudziło.
A wy macie jakieś postanowienia związane z bieżącym rokiem szkolnym? Jeśli tak, piszcie na dole w komentarzach ;)
Do jutra - Dominika :*
sobota, 14 września 2013
Witajcie Kochani ;)
Jak sami możecie zauważyć jesień jest już tuż, tuż. Jedni lubią tę porę roku, drudzy mniej. Ja osobiście nie przepadam za jesienną pogodą, ponieważ jest zimno i pada deszcz -.-
Prosiliście nas, abyśmy napisały o tym co będzie modne jesienią, a więc:
-na pewno tak jak co roku, jesienią będą dominować kolory takie jak: żółty, pomarańczowy, brązowy, szary, bordowy i wszelkie odcienie czerwieni
-przede wszystkim modna będzie kratka, czyli wszelkie koszule i szaliki
-modne będzie również wszystko co skórzane, czyli np. kurtki, torebki, spodnie
-panterka też będzie dominowała tak jak zeszłego roku
-ostatnim hitem sezonu będzie złoto, więc wszelka złota biżuteria będzie jak najbardziej okey ;)
Mam nadzieję, że chociaż troszkę wam pomogłam, ale wydaje mi się, że dla większość te punkty wyżej nie będą jakimś dużym zaskoczeniem.
Zapraszamy to komentowania i obserwowania naszego bloga. W komentarzach czekamy na nowe propozycje postów.
Pozdrawiam- Dominika ;*
Oto kilka stylizacji jesiennych:
Jak sami możecie zauważyć jesień jest już tuż, tuż. Jedni lubią tę porę roku, drudzy mniej. Ja osobiście nie przepadam za jesienną pogodą, ponieważ jest zimno i pada deszcz -.-
Prosiliście nas, abyśmy napisały o tym co będzie modne jesienią, a więc:
-na pewno tak jak co roku, jesienią będą dominować kolory takie jak: żółty, pomarańczowy, brązowy, szary, bordowy i wszelkie odcienie czerwieni
-przede wszystkim modna będzie kratka, czyli wszelkie koszule i szaliki
-modne będzie również wszystko co skórzane, czyli np. kurtki, torebki, spodnie
-panterka też będzie dominowała tak jak zeszłego roku
-ostatnim hitem sezonu będzie złoto, więc wszelka złota biżuteria będzie jak najbardziej okey ;)
Mam nadzieję, że chociaż troszkę wam pomogłam, ale wydaje mi się, że dla większość te punkty wyżej nie będą jakimś dużym zaskoczeniem.
Zapraszamy to komentowania i obserwowania naszego bloga. W komentarzach czekamy na nowe propozycje postów.
Pozdrawiam- Dominika ;*
Oto kilka stylizacji jesiennych:
piątek, 13 września 2013
Nie wstydźmy się samych siebie!
Witajcie :)
W dzisiejszym poście, chciałabym powiedzieć Wam, o co tak naprawdę chodzi w nagłówku "nie wstydźmy się samych siebie!".
Chodzi tutaj o fakt taki, iż powinniśmy być dumni z tego jak wyglądamy i kim jesteśmy! :)
Na pewno większość z Was myśli sobie, że łatwo się mówi... Ale jak to mówią: od słów do czynów!
Zacznijmy dostrzegać wartości jakie posiadamy! Doceniajmy każdy moment w naszym życiu! Wyciągajmy wnioski z każdych sytuacji!
Zapraszamy do komentowania naszego bloga :)
Pozdrawiamy ;)
czwartek, 12 września 2013
Witajcie! ;*
Na samym początku pragniemy was bardzo przeprosić za naszą nieobecność na blogu.
Nie miałyśmy za bardzo czasu, ponieważ w czerwcu zaczynały się próby na zakończenie roku, poprawianie ocen i wgl. A później nastąpiły wakacje, które bardzo szybko nam minęły ; /
Od teraz będziemy starały się częściej dodawać posty na blogu. Mamy nadzieję, że nam wybaczycie te zaległości ;)
Pozdrawiamy- Dominika i Weronika ;*
P.S - napiszcie w komentarzach jak wam minęły wakacje ;)
czwartek, 30 maja 2013
wtorek, 21 maja 2013
A może coś o makijażu?
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj opiszę Wam coś, co raczej będzie wyrażało moje zdanie, opinię, czy tezę na temat makijażu...
Jak pewnie wiele z Was zdążyło zauważyć, przeglądając różne filmy na youtube.com, że bloggerki wrzucają na swoje kanały filmy typu: MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ itp... Ok. Nie mam nic przeciwko, a zarazem bardzo lubię oglądać takie filmy ;) Ale dążąc do sedna sprawy.. Nie raz pewnie obiły Wam się o oczy, filmy dziewczynek 8-9 letnich na owy temat. No, przyznam szczerze że uważam to za bezsensowne.. Bo, jeżeli już coś robimy, to róbmy to z głową! Wypowiadajmy się na temat, na który będziemy mogli powiedzieć coś, o czym już naprawdę sporo wiemy, co nas interesuje. Tak poza tym, 8-9 letnie dziewczynki się malują? Chyba troszkę przesadzają :) To jest jeszcze młoda buźka, więc nie sądzę, żeby jakikolwiek sens miało malowanie się... Ja mam 14 lat. Piszę bloga, jak na razie kilku obserwatorów, kilka komentarzy, ponad 500 wyświetleń.. Wierzę, że kiedyś mój (i oczywiście Dominiki :)) blog będzie obserwowany przez znaczną gromadę czytelników .. Niektóre osoby piszą do nas na maila i bardzo im za to dziękuję :) Chyba to byłoby na tyle :)
Pozdrawiam :*
liczę na obserwacje i komentarze!
A teraz kończę pracę domową ;d
e-mail.: realistyczna.pl@gmail.com
wtorek, 14 maja 2013
Witajcie Kochani :)
Siedzimy właśnie na lekcji i nie mamy co robić xD
Ktoś z Was pisał do nas z prośbą o nasz MORNING ROUTINE :)
A więc (oby dwie robimy to samo):
1. 6.45 wstajemy
2. Potem ogarniamy łóżko i otwieramy okna
3. Ubieramy się
4. Idziemy do łazienki - poranna toaleta (mycie zębów i ogarnianie twarzy)
5. Śniadanie (jemy i szykujemy do szkoły)
6. Prostowanie włosów
7. Ostatnie poprawki
8. No i do szkoły!
Zapraszamy i prosimy Was do obserwowania i komentowania!
Pozdrawiamy Was gorąco! ;)
e-mail.: realistyczna.pl@gmail.com
A Wasze poranne przygotowania do szkoły? :*
sobota, 4 maja 2013
Mała prośba...
Witajcie ;)
Chciałybyśmy poprosić Was, o coś, co nie wymaga wiele. Chodzi o komentowanie i subskrybowanie naszego bloga... To bardzo ważne dla nas, żeby wiedzieć, że to o czym piszemy ma sens! Z góry bardzo dziękujemy ;) Prosimy też, o pisanie w komentarzach swoich refleksji na dany temat i o pisanie Wasyzch pomysłów na następne posty! ;)
Pozdrawiamy Was gorąco.. ;D
e-mail: realistyczna.pl@gmail.com
piątek, 3 maja 2013
Majówka ;)
Witajcie Kochani ;)
I jak spędzacie Majówkę? Ja siedzę w domu, bo pada ;( Miałam spotkać się z przyjaciółką, a zablokowali mi konto, nie mogę jej złapać na facebook'u więc się nie spotkamy ;( Jakie plany na resztę weekendu?
Pozdrawiam, Weronika ;*
Piszcie do nas e-maile z propozycjami do następnych postów pod : realistyczna.pl@gmail.com
Zapraszamy do komentowania i subskrybowania!
sobota, 20 kwietnia 2013
Wiosenna metamorfoza ; )
Wiosna to najlepszy czas na zmiany. Najwyższy czas by zadbać o swoje zdrowie, figurę i skórę. Oto kilka trików by wyglądać pięknie ; )
Zdrowie jest najważniejsze, dlatego też powinniśmy o nie dbać. To znaczy, że codziennie musimy dostarczać organizmowi witaminy( zawarte warzywach , owocach bądź też tabletkach) Również musimy dostarczać co najmniej 2 litry wody. To nie tylko wpływa na nasze zdrowie, ale zarówno na cerę.
Figura- kilka sposobów na piękną figurę:
-jogging
-rozciąganie
-jazda rowerem
-picie dwóch litrów wody dziennie
-skakanka
-aerobiczna 6 weidera
-odrzucenie tłuszczy i słodyczy
-dostarczanie owoców
-jedzenie 5 posiłów dziennie
Cera:
a) masz problemy z trądzikiem? Kilka sposobów by się go pozbyć:
-unikaj stresu
-sól morska
-sport
-picij wode
-nie wyciskaj pryszczów,bo to jeszcze gorsze
-nie maluj sie zbyt mocno
-odrzuć słodycze
-staraj się chodzić w upięch włosach, ponieważ znajduje sie na nich mnóstwo bakterii
To chyba wszystko. Jeśli znacie jakieś własne sposoby na "wiosenną metamorfozę" to piszcie w komentarzch, lub na nasz e-mail : realistyczna.pl@gmail.com
Zdrowie jest najważniejsze, dlatego też powinniśmy o nie dbać. To znaczy, że codziennie musimy dostarczać organizmowi witaminy( zawarte warzywach , owocach bądź też tabletkach) Również musimy dostarczać co najmniej 2 litry wody. To nie tylko wpływa na nasze zdrowie, ale zarówno na cerę.
Figura- kilka sposobów na piękną figurę:
-jogging
-rozciąganie
-jazda rowerem
-picie dwóch litrów wody dziennie
-skakanka
-aerobiczna 6 weidera
-odrzucenie tłuszczy i słodyczy
-dostarczanie owoców
-jedzenie 5 posiłów dziennie
Cera:
a) masz problemy z trądzikiem? Kilka sposobów by się go pozbyć:
-unikaj stresu
-sól morska
-sport
-picij wode
-nie wyciskaj pryszczów,bo to jeszcze gorsze
-nie maluj sie zbyt mocno
-odrzuć słodycze
-staraj się chodzić w upięch włosach, ponieważ znajduje sie na nich mnóstwo bakterii
To chyba wszystko. Jeśli znacie jakieś własne sposoby na "wiosenną metamorfozę" to piszcie w komentarzch, lub na nasz e-mail : realistyczna.pl@gmail.com
środa, 17 kwietnia 2013
Sposoby na naukę?
Witajcie, może już troszkę za późno, ale w końcu końca roku szkolnego jeszcze nie mamy, więc, pozwolę sobie pomóc Wam, mianowicie w sposobach na naukę ;)
Zaczniemy może od historii... Jak pewnie Wszyscy wiemy, historia uderza nam do głowy z wszelkimi datami... A więc jak sobie z tym poradzić? Proponuję na małych karteczka, z jednej strony napisać datę, a z drugiej wydarzenie ;) Wydarzenia nie musi być opisane dokładnie, wystarczy jedno hasło, a My, sami będziemy musieli rozwinąć owe słowo.
Języki obce, wiążą się z wieloma słówkami... Jednym się to podoba, drugim nie, ale tak czy siak, musimy się tego nauczyć ;) Proponuję złożyć kartkę na cztery części, następnie na każdej z nich piszemy słówka i wyjaśnienie, a kiedy już się ich uczymy, to każdą część powtarzamy, powtarzamy aż w końcu się nauczymy!
Język polski, jest dość skomplikowany, dlatego musimy dużo w niego poświęcić... Wielu z nas jest tzw. "wzrokowcami", więc zalecam pisanie na kartce (przykładowo) regułek, i kojarzyć sobie miejsca, w którym to dane zdanie zapisaliśmy ;)
Matematyka, fizyka, chemia... Na to sposobu nie ma, to się rozumie, albo i też nie... Przed sprawdzianem można obliczać sobie zadania, które liczyliśmy na lekcji. W razie potrzeby, zawsze możemy zwrócić się do zeszytu i błędy zobaczyć!
Zbliżają się testy gimnazjalne, dlatego wszystkim Kochanym Gimnazjalistom życzymy POŁAMANIA DŁUGOPISÓW!!! :)
Jeżeli macie propozycje na nowe posty- piszcie w komentarzach bądź na nasz e-mail: realistyczna.pl@gmail.com
czwartek, 4 kwietnia 2013
Zołza, "wiedźma", wścibska?
Witajcie.
W dzisiejszym poście będę starała się Wam pomóc przed takimi właśnie (patrz na tytuł) osobami.
Otóż, wielu z Was ma do czynienia z osobami, których niespecjalnie lubimy, które lubią nas denerwować.
Wiem jak można się z tym czuć, sama to przechodzę. Ludzie o słabych nerwach często mogą, przez taką głupotę, zamknąć się w sobie...
Chodzi o ty, aby nie pokazywać osobie, która nam dogryza, że jej "czułe" słówka nas dotykają. Najlepiej byłoby olać te docinki. Wiem, że tak niestety się nie da. Niekiedy mówimy :"A mam to w d*pie", chociaż w głębi serca boli to nas.
Sposobem, który może nas uratować są tak zwane "cięte riposty". Słowa wypowiedziane bardzo inteligentnie, czy nawet słowa chamskie, powodują poniżenie drugiej osoby. Ta zaś z czasem przestania, na pewno przestanie nam dogryzać..
Mam nadzieję, że jakoś mogłam pomóc :]
Pozdrawiam, Weronika ;*
e-mail: realistyczna.pl@gmail.com
piątek, 29 marca 2013
Wesołych Świąt ^^
Nasi Kochani!
Święta już od wczoraj się zaczęły, dlatego życzymy Wam przede wszystkim dużo zdrowia, uśmiechu na co dzień, dobrych ocen (uczniom), sukcesów w pracy (pozostałym). ;) Życzymy Wam rodzinnych Świąt Wielkanocnych! :) ;*
Weronika, Dominika ;)
e-mail: realistyczna.pl@gmail.com
czwartek, 28 marca 2013
Dzieci mają dzieci...
Witajcie ;) Dzisiaj miałam dylemat, jak temat wybrać. Zastanawiałam się dłużej i wybrałam: "dzieci mają dzieci".
Otóż, dużo się słyszy, że dziewczęta, niepełnoletnie dziewczęta mają dzieci. Wczoraj na zapytaj.onet.pl, 12-latka zadała pytanie czy może być w ciąży, ponieważ 2 miesiące temu doszło do stosunku, a teraz wymiotuje, brzuch się jej powiększa oraz nie dostała miesiączki. 12-LATKA W CIĄŻY ?! Nie potrafię tego zrozumieć, jak tak młode dziewczyny potrafią sobie życie popsuć... Ten chłopak, ciekawa jestem jak on zareaguje na tą wiadomość... Nie potrafię, a nawet nie chcę zrozumieć tej dziewczyny. XXI wiek nie jest wcale taki dobry. Dziewczyny, które wchodzą do gimnazjum, myślą że są już "dorosłe". Nie myślą w ogóle. Żyją chwilą. Tak samo, nie potrafię zrozumieć, kiedy młode matki WYRZUCAJĄ, PORZUCAJĄ, a nawet ZAKOPUJĄ swoje dzieci! To jest coś złego, bardzo złego. Widząc to wszystko, nie ma sensu zastanawiać się, dlaczego Bóg nie potrafi sobie radzić z tym wszystkim. Bóg nie ma sił patrzeć na to, co ludzie wyprawiają. Bóg dał nam coś najcenniejszego- życie, a my potrafimy sobie je tak zmarnować, potrafimy KOMUŚ je zmarnować ...
A Wy, co myślicie na ten temat?
Zapraszam do komentowania i pisania nowych propozycji na nowe posty ;)- Weronika ;)
e-mail : realistyczna.pl@gmail.com
środa, 27 marca 2013
Tolerancja ; )
Dzisiaj o tolerancji ;)
Ja osobiście jestem osobą tolerancyjną. Nie mam nic do związków homoseksualnych. Każdy ma prawo żyć i każdy ma prawo się zakochać. Chociaż nie chcę żeby homoseksualiści adoptowali dzieci. Tacy ludzi powinni być tolerowani na całym świecie. Tak samo nie wyśmiewam się z ludzi otyłych, chociaż nie popieram ich dlatego, że sami najczęściej sie do tego stanu doprowadzali. Co innego osoby otyłe, po przez różne choroby, lub zażywające leki hormonalne.
A wy jesteście tolerancyjni w takich sprawach?
-Dominika ;*
Ja osobiście jestem osobą tolerancyjną. Nie mam nic do związków homoseksualnych. Każdy ma prawo żyć i każdy ma prawo się zakochać. Chociaż nie chcę żeby homoseksualiści adoptowali dzieci. Tacy ludzi powinni być tolerowani na całym świecie. Tak samo nie wyśmiewam się z ludzi otyłych, chociaż nie popieram ich dlatego, że sami najczęściej sie do tego stanu doprowadzali. Co innego osoby otyłe, po przez różne choroby, lub zażywające leki hormonalne.
A wy jesteście tolerancyjni w takich sprawach?
-Dominika ;*
Mała prośba ;)
Cześć Wszystkim ;)
Dzisiaj chciałybyśmy poprosić o coś Was. Mianowicie chodzi o naszego bloga. Poniżej znajduje się nasz e-mail. Bardzo, bardzo prosimy, żebyście pisali do nas z propozycjami jakiego posta możemy napisać. Możecie też pisać do nas z jakimiś problemami ;) będziemy starały się jakoś Wam pomóc ;)
Pozdrawiamy ;) Weronika i Dominika
e-mail : realistyczna.pl@gmail.com
wtorek, 26 marca 2013
Bylee do środy ;D
Siemaano ;D
Dziejszy dzień był masakryczny -.- Mieliśmy 3 kartkówki i sprawdzian.. Nawet nie poszło mi tak źle. Przez cały dzień byłam jakaś "rozkojarzona", tak przynajmniej twierdzili moi znajomi. W sumie to mieli rację, bo cały czas myślałam o chłopaku, który mi się podoba. Widziałam go dzisiaj jak szedł na siłownie *.*
Potem przez resztę dnia nic mi się nie chciało, dlatego przed chwilą skończyłam odrabiać lekcje ; / Ale co tam, jutro ostatni dzień. Jakoś go przetrwamy ;) Piszcie w komentarzach ile macie jutro lekcji.
Dziejszy dzień był masakryczny -.- Mieliśmy 3 kartkówki i sprawdzian.. Nawet nie poszło mi tak źle. Przez cały dzień byłam jakaś "rozkojarzona", tak przynajmniej twierdzili moi znajomi. W sumie to mieli rację, bo cały czas myślałam o chłopaku, który mi się podoba. Widziałam go dzisiaj jak szedł na siłownie *.*
Potem przez resztę dnia nic mi się nie chciało, dlatego przed chwilą skończyłam odrabiać lekcje ; / Ale co tam, jutro ostatni dzień. Jakoś go przetrwamy ;) Piszcie w komentarzach ile macie jutro lekcji.
Paa i dobranoc <33
- Dominika ;*
POLSKA ? O_o
Czeeeeeeść <3
I co mówicie? Polska wygra? Na razie mamy 4:0 :D ciekawe.. Szczerze mówiąc, siara by byla gdyby przegrali xD Ale coz. To nasi wiec, trzeba ich wspierac ;33 a Wy co myslicie?;> Weronika ;*
I co mówicie? Polska wygra? Na razie mamy 4:0 :D ciekawe.. Szczerze mówiąc, siara by byla gdyby przegrali xD Ale coz. To nasi wiec, trzeba ich wspierac ;33 a Wy co myslicie?;> Weronika ;*
poniedziałek, 25 marca 2013
Dzisiejszy dzień xd
No Hejoo <3
Poszłam spać po 12 w nocy -.- W szkole chciało mi się strasznie spać do tego bolała mnie głowa i myślałam o chłopaku, który bardzo mi się podoba *.*
Jutro w szkole będzie jakaś masakra -.- Mamy 5 kartkówek + sprawdzian. Ale byle do środy ;D
Tak strasznie chcę wakacje, ale zostały jeszcze ponad 3 miesiące..
Mam zamiar wstawić zdjęcia na Facebook'a ; )
Pozdrawiam - Dominika ;*
Poszłam spać po 12 w nocy -.- W szkole chciało mi się strasznie spać do tego bolała mnie głowa i myślałam o chłopaku, który bardzo mi się podoba *.*
Jutro w szkole będzie jakaś masakra -.- Mamy 5 kartkówek + sprawdzian. Ale byle do środy ;D
Tak strasznie chcę wakacje, ale zostały jeszcze ponad 3 miesiące..
Mam zamiar wstawić zdjęcia na Facebook'a ; )
Pozdrawiam - Dominika ;*
niedziela, 24 marca 2013
sobota, 23 marca 2013
Jak mam zamiar spędzić dzisiejszy dzień! ;>
Heejo! ;D
Musiałam od rana sprzątać >.<
Po południu przychodzi do mnie Weronika- moja najlepsza przyjaciółka.
Pewnie razem coś odwalimy xD
Dwa tygodnie temu w sobotę nagrywałyśmy głupie filmiki, kolejno jadłyśmy sól z cytryną..(nie polecam) Dzisiaj przyjeżdża do nas nasza wspólna przyjaciółka- Paulina.
Możliwe, że będziemy robić sobie zdjęcia ;D
Wieczorem mam zamiar obejrzeć The Voice Of Poland, później się wykąpać, zrobić herbatkę i obejrzeć jakiś ciekawy film romantyczny.
Macie jakieś propozycje to piszcie w komentarzach ;)
Siema ;D
Otrzymałam widomości z prośbą o podanie tytułów ciekawych filmów. Więc tu są te które obejrzałam i je polecam:
-Sala Samobójców
-Zmierzch
-Miłość na wybiegu
-Galerianki
-Igrzyska śmierci
-Bandslam
-Podstępne druhny
-Jak się pozbyć cellulitu
-Ojczym
-Nigdy nie będę Twoja
-Harry Potter (wszystkie części)
-Zakochana złośnica
-Step Up
-Ty będziesz następna
-Oczy Juli
-Trzy metry nad niebem
Te filmy są bardzo ciekawe, trzymają w napięciu i je bardzo polecam ;)
Efekty po ćwiczeniach ;>
Więc w moim drugim poście będą opisne efekty na super figurę. Robię to na wasze życzenie ;*
Sama się do tego stosuje i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzięję, że wy też będziecie ;)
My dziewczyny nie chcemy tego:
Chcemy coś takiego:
Sama się do tego stosuje i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzięję, że wy też będziecie ;)
My dziewczyny nie chcemy tego:
Chcemy coś takiego:
piątek, 22 marca 2013
Ćwiczenia na dobre samopoczucie, a zarazem na idealną figurę ;)
Więc w moim drugim poście będą opisne efekty na super figurę. Robię to na wasze życzenie ;*
Sama się do tego stosuje i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzięję, że wy też będziecie ;)
Odpowiednia dieta:
-jedzcie dużo owoców i warzyw
-unikajcie wszelkich tłuszczów
-odłóżcie słodycze
-pijcie co najmniej 1.5 l wody dziennie
-nie jedzcie po 18
Jedzcie częściej, ale w małych ilościach. Najlepiej jest jak spożywa sie 5 posiłków dziennie.
Pamiętajcie! Nie głodujcie się, bo to przynosi odwrotne efekty
Ahaa, i najważniejsze tą dietę stosuję się dla zdrowego odżywiania
Odpowiednie ćwiczenia:
-brzuszki
-rowerki
-nożyce
-bieganie( w mniejscu też )
-skakanka
-Hula hop (na idelaną talię)
Pamiętajcie! Przed ćwiczeniami sie nie objadajcie, ale również po ćwiczeniach sie nie głodujcie. Najlepiej po skończonych ćwiczeniach jedzcie kanapkę z pomidorem bądź z białymi serami.
Ćwiczcie:
-rano( kilka brzuszków, skłonów, przysiadów)
-po południu(brzuszki, rowerki, nożyce, bieganie)
-wieczorem(brzuszki, rowerki, nożyce, bieganie, skakanka, hula hop)
Wiele ciekawych ćwiczeń znajdziecie na You Tube, ja ćwiczę z Ewą Chodakowską ;)
Życze wytrwałości w ćwiczeniach i diecie ;)
Sama się do tego stosuje i jestem bardzo zadowolona. Mam nadzięję, że wy też będziecie ;)
Odpowiednia dieta:
-jedzcie dużo owoców i warzyw
-unikajcie wszelkich tłuszczów
-odłóżcie słodycze
-pijcie co najmniej 1.5 l wody dziennie
-nie jedzcie po 18
Jedzcie częściej, ale w małych ilościach. Najlepiej jest jak spożywa sie 5 posiłków dziennie.
Pamiętajcie! Nie głodujcie się, bo to przynosi odwrotne efekty
Ahaa, i najważniejsze tą dietę stosuję się dla zdrowego odżywiania
Odpowiednie ćwiczenia:
-brzuszki
-rowerki
-nożyce
-bieganie( w mniejscu też )
-skakanka
-Hula hop (na idelaną talię)
Pamiętajcie! Przed ćwiczeniami sie nie objadajcie, ale również po ćwiczeniach sie nie głodujcie. Najlepiej po skończonych ćwiczeniach jedzcie kanapkę z pomidorem bądź z białymi serami.
Ćwiczcie:
-rano( kilka brzuszków, skłonów, przysiadów)
-po południu(brzuszki, rowerki, nożyce, bieganie)
-wieczorem(brzuszki, rowerki, nożyce, bieganie, skakanka, hula hop)
Wiele ciekawych ćwiczeń znajdziecie na You Tube, ja ćwiczę z Ewą Chodakowską ;)
Życze wytrwałości w ćwiczeniach i diecie ;)
Pierwszy wpis- coś o mnie
No heej ;)
Mam na imię Dominika.
Interesuję się:
-Muzyką, tańcem, rysowaniem, przerabianiem zdjęć, pisaniem tekstów piosenek i oczywiście prowadzeniem bloga.
Ogólnie to słucham rapu, a czasem rocku. Zdarzy się też muzyka reggae ;)
Na moim blogu będę opisywać:
-spędzony przeze mnie dzień
-będę próbowała pomagać wam w trudnych sprawach (miłosne, rodzinne, szkolne itp)
-będą poruszane sprawy mody, zdrowia i pięknej figury
-jeżeli początkujący kompozytorzy teksów będą się zgadzać, to będę starała się ich "promować" czyli mam zamiar wstawiać ich tekst i wgl, ale nie wiem czy to wypali
-ostatnią rzeczą która będzie znajdować się na moim blogu to HISTORIE np. miłosne lub te smutne ;(
Mam nadzieję, że będziecie częstymi gośćmi na moim blogu i że będzie się wam podobał.
Jeśli macie jakies problemy, ciekawe propozyję związane z moim blogiem to zapraszam do pisania w komentarzach lub na mojego e-maila, którego podam wam w najbliższym czasie.
Pozdrawiam ;*
Mam na imię Dominika.
Interesuję się:
-Muzyką, tańcem, rysowaniem, przerabianiem zdjęć, pisaniem tekstów piosenek i oczywiście prowadzeniem bloga.
Ogólnie to słucham rapu, a czasem rocku. Zdarzy się też muzyka reggae ;)
Na moim blogu będę opisywać:
-spędzony przeze mnie dzień
-będę próbowała pomagać wam w trudnych sprawach (miłosne, rodzinne, szkolne itp)
-będą poruszane sprawy mody, zdrowia i pięknej figury
-jeżeli początkujący kompozytorzy teksów będą się zgadzać, to będę starała się ich "promować" czyli mam zamiar wstawiać ich tekst i wgl, ale nie wiem czy to wypali
-ostatnią rzeczą która będzie znajdować się na moim blogu to HISTORIE np. miłosne lub te smutne ;(
Mam nadzieję, że będziecie częstymi gośćmi na moim blogu i że będzie się wam podobał.
Jeśli macie jakies problemy, ciekawe propozyję związane z moim blogiem to zapraszam do pisania w komentarzach lub na mojego e-maila, którego podam wam w najbliższym czasie.
Pozdrawiam ;*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








.jpg)

.jpg)













